Dag voor vertrek


Morgen is het dan zover; dan vertrek ik naar Bali. Ik vind het ontzettend spannend aangezien ik nog nooit in mijn eentje een vliegreis heb gemaakt en ik wel twee keer moet overstappen. Mijn eerste overstap is na ongeveer 8 uur in Kuala Lumpur en mijn twee overstap is in Abu Dhabi na een uur of 7.
Omdat ik in de nacht van donderdag op vrijdag om 02:35 uur aankom (plaatselijke tijd van Indonesië) vond ik het wel spannend om dan in mijn eentje een taxi te pakken naar mijn hostel. Deze is namelijk nog anderhalf uur rijden. Gelukkig heb ik een afspraak gemaakt met de baas van  het Hutama Hotel in Ubud. Hij komt mij ophalen op het station met een bordje met mijn naam er op. Een prachtig begin vond ik zo! Een warm welkom.
Omdat ik nu toch helemaal in de stress ben en het zo spannend vind wil ik als tijdverdrijf wel even wat fotootjes laten zien van mijn allereerste hotel van de reis.






                                                    



Ik laat, wanneer ik de mogelijkheid heb, snel weer iets van me horen.

Liefs

Reacties

Populaire berichten